Умови надання послуг VPS (віртуальний сервер)

Цей Публічний Договір (іменований надалі "Договором") регламентує порядок надання послуг VPS (віртуальний приватний сервер) Web Hosting Solutions Ltd. (іменованому надалі "Виконавець") клієнту (іменованому надалі "Замовник"). Цей договір є Публічним договором і має відповідну юридичну силу.

1. Послуги VPS серверів (віртуальний виділений сервер) повинні використовуватися тільки для законних цілей.

1.1. Нелегальні дії включають в себе (але не обмежуються далі перерахованими) — розсилку вірусів або інших шкідливих компонентів, розповсюдження наркотиків, спроби несанкціонованого доступу до комп'ютерних систем, піратство (поширення захищаються авторськими правами матеріалів в порушення авторських прав), проведення азартних ігор, схем обману, розсилка незапитуваної реклами та інформації — спам, використання в email неправильної чи неіснуючої зворотної адреси, а також будь-які некоректні дії, які можуть спричинити за собою порушення прав третіх осіб. Під некоректними діями розуміються розсилка інформації приватного характеру про персону без її згоди, порушення прав інтелектуальної власності, поширення наклепу на фізичну чи юридичну особу, або інші дії, порушують чинне законодавство США та Великобританії.

1.2. Виконавець може відмовити у наданні послуг Замовникові у випадку, якщо його система (сайт або інше програмне забезпечення) створює значне навантаження на сервер, тим самим завдаючи шкоду іншим системам розташованими на сервері.

1.3. Заборонено розміщення crack / hack матеріалів, будь якого типу майнерів.

1.4. Заборонено використання VPS серверів для організації торрент-трекерів, безкоштовної/платної поштової служби з організацією інтерфейсу з реєстрацією поштової скриньки безпосередньо на сайті.

1.5. Заборонені дії, спрямовані на порушення нормального функціонування елементів мережі Інтернет (комп'ютерів, іншого обладнання або програмного забезпечення), на отримання несанкціонованого доступу до ресурсів мережі Інтернет і подальше використання такого доступу, а також знищення чи модифікація програмного забезпечення і даних, які не належать користувачеві, без узгодження з власником цього програмного забезпечення чи даних або з адміністратором даного ресурсу.

1.6. Забороняється здійснення дій з передачі комп'ютерам або устаткуванню третіх осіб безглуздої або непотрібної інформації, що створює зайве (паразитне) навантаження на ці комп'ютери або обладнання, а також проміжні ділянки мережі, в обсягах, що перевищують мінімально необхідні для перевірки зв'язності мереж і доступності окремих її елементів.

1.7. Забороняється здійснення дій по скануванню вузлів мереж з метою виявлення внутрішньої структури мереж, уразливості безпеки, списків відкритих портів і т.п., без явної згоди власника ресурсу, що перевіряється.

2. Забезпечення інформаційної безпеки і цілісності даних.

2.1. Виконавець забезпечує базову інформаційну безпеку серверів і ресурсів Замовника в межах, визначених звичайними умовами, якщо тільки в Договорі явно не обумовлено інше.

2.2. Виконавець не несе відповідальності за можливе розкрадання паролів Замовника, але на вимогу Замовника виробляє оперативну зміну паролів. У разі втрати / викрадення параметрів доступу до контрольної панелі управління аккаунтом, вони відновлюються Виконавцем в порядку черговості обробки листів, шляхом направлення Замовником заявки з контактного email. У разі відсутності доступу до панелі управління і контактного email, заявка подається у письмовому вигляді. Для організацій — на фірмовому бланку, з датою, вихідним номером, печаткою та підписом керівника; для фізичних осіб — з копією паспорта, датою та особистим підписом. Заяву можна попередньо вислати на email, і далі поштою, або надати особисто в офіс Виконавця. У разі виникнення сумнівів в достовірності отриманих документів, Виконавець залишає за собою право вимагати додаткові документи, що ідентифікують особу заявника.

2.3. Виконавець забезпечує резервне копіювання інформації Замовника, розміщеної на ресурсах Замовника, за власним графіком, якщо тільки такий графік і порядок створення резервних копій не обумовлені особливо в умовах Договору.

2.4. У випадках, якщо втрата інформації сталося з вини Виконавця, він вживає всіх необхідних заходів для максимально швидкого відновлення інформації.

2.5. У випадку, якщо втрата даних була викликана діями Замовника, відновлення даних здійснюється за запитом у підтримку, в порядку обробки черги.

2.6. Виконавець зберігає за собою контроль і право власності над усіма ip-адресами, які виділяються Замовнику. Виконавець залишає за собою право зміни або вилучення будь-яких ip-адрес.

2.7. Виконавець залишає за собою право заборонити виконання скриптів Замовнику, що викликають перевантаження системи або наносять будь-який збиток роботі сервера.

2.8. Розміщення ресурсномісткого ПЗ категорично заборонено на будь-яких тарифних планах. У разі порушення даного пункту правил, сервер видаляється, аккаунт блокується.

2.9. Виконавець має право переривати надання послуг для планового обслуговування обладнання, що використовується для надання Послуг. Виконавець зобов'язується повідомити Клієнта за 48 годин про плановане обслуговування з вказівкою тривалості такого обслуговування. Виходячи з технічних можливостей Виконавеця, планове обслуговування (профілактичні та ремонтні роботи) будуть плануватися і здійснюватися під час, коли це може завдати найменший збиток для Замовника (по можливості у нічний час, вихідні та святкові дні).

2.10. Виконавець має право заблокувати, а згодом і видалити всі ресурси Замовника, у випадку не своєчасної оплати послуг Замовником.

3. Правила повернення грошей за послуги VPS  (віртуальний сервер).

3.1. Замовник може надіслати запит на повернення сплачених коштів якщо:

  • Параметри VPS (віртуальний сервер) не відповідають заявленим на сайті, на момент замовлення.
  • VPS сервер (віртуальний сервер) недоступний більше 48 годин.

3.2. Виконавець не повертає кошти якщо:

  • Запитуване повернення коштів «не мотивоване» (наприклад: Замовник без вагомих причин вирішив відмовитися від сплаченого тарифу VPS).
  • Замовник порушив Правила описані в даному документі.

3.3. Якщо повернення коштів можливе і не суперечить Правилам, Замовник пише запит з email, на якому активован тариф VPS сервера. Виконавець повертає сплачені кошти, за вирахуванням використаних, протягом 10 робочих днів.

4. Регламент роботи служби технічної підтримки.

4.1. Служба технічної підтримки здійснює управління і контроль над роботою технічного обладнання та системних програмних засобів, забезпечує надання належного сервісу Замовнику у межах, обумовлених договором, а також здійснює обробку наступних запитів Замовників:

  • запити на внесення змін в конфігураційні файли в тих випадках, коли такі зміни не можуть бути виконані самим Замовником, а також встановлення стандартного програмного забезпечення, у разі його відсутності на сервері.
  • локалізація і усунення проблем, пов'язаних з функціонуванням надаються за договором сервісів.

4.2. Обробка заявок на пошту підтримки хостингу з усіх питань здійснюється цілодобово в порядку черги.

4.3. Служба технічної підтримки не здійснює консультування з питань CMS, плагінів, програмування, веб-дизайну, просування, налаштувань скриптів та програм Замовника та інших аналогічних питань. Подібні консультації можуть надаватись за додатковою домовленістю або бути ініціативою конкретного співробітника.


Також читають